Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra Persson - 6 mars 2011 09:53

Wow - vilken helg!


Duktiga medarbetare, sjukt bra band som spelade och jag är så grymt nöjd med vår liverapportering från tidningen QLTR.


Rapporter och bilder finns på www.qltr.se - kolla gärna in och lämna en kommentar ;)

Av Alexandra Persson - 3 mars 2011 08:51

Oh yeah! Kommer bli sjukt kul, och jag ska försöka hinna se typ Dark Tranquillity och U.D.O med Mika och de andra vännerna. Tror inte jag förstått själv vilka kontakter jag faktiskt jobbar med (jag menar det faktum att jag kanske kan få ställa 3 snabba frågor till Udo himself personligen efter gigget är rätt coolt) - men med de planer vi har för tidningen så lär det inte bli färre människor^^


Planen inför HoM för redaktionen är mer eller mindre klar - sista bitarna fixas idag.

Hoppas det går snabbt och bra den här helgen - kommer bli G-U-L-D!


Idag är det möten och telefonsamtal som står på listan :)

Av Alexandra Persson - 2 mars 2011 10:42

Ja idag då så ska vi försöka åka iväg och hälsa på en trevlig person som jag väldigt VÄLDIGT gärna vill samarbeta med :)

*cross your fingers*


Nåja diska sen jobbet ^^

Av Alexandra Persson - 1 mars 2011 08:55

Idag så inleder vi med ett stormöte kl 13, efter det så är det off till Pipes of Scotland och rigga inför Neon-Pipes som är ikväll, tillbaka och gå på Umemodellen-möte vid 19-tiden. Helst så hade jag velat åka och simma emellan Neon och Umemodellen, men det lär jag ju säkert inte hinna.


Oh oh!

www.qltr.se - Umeås kultur-tidning fick supermånga träffar igår, så jag hoppas att det fortsätter och att det lämnas flera kommentarer :)


Nu frukost och sedan iväg till bussen!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards