Alla inlägg den 6 september 2010

Av Alexandra Persson - 6 september 2010 16:31

Så då har jag och Mika lyckats få en lägenhet ihop *yay!*

En 3a som vi tittat på idag som vi är garanterade och eventuellt på onsdag så kan vi få en 2:a eller en 3:a på Teg. Teg vore helt optimalt för både Mikas jobb och om jag börjar rida i stallet här.


Efter att vi varit på visningen så bestämde vi oss för att fira med lite god lunch på "The black country kitchen" och sedan gick jag förbi systemet och handlade lite bubbel (Chapel Hill - alkoholfritt, riktigt awesome borde testas för alla som inte gillar alkoholsmak men ändå vill ha något "lyxigare" än cider).


Sen tog jag mig bort till Arbetsförmedligen och hörde hur jag skulle göra med inskrivningen där och vad som händer med jobbgarantin för unga som jag har hemma. Så de ändrade och skrev in mig där samt gav mig en handläggare här uppe. Efter det drog jag mig till biblioteket och fixade ett lånekort och sen runt hörnet för att ta bussen hem till Obbola. Tog lång tid innan bussen kom. Kollade dock inte så noga på listan, men väl när jag tänkte leta upp ett kontor så kom bussen.


När jag kom hem så loggade jag på WoW, lämnade in mina DMF-kort (don't ask if you don't know what I mean) så ett steg närmare Insane-titeln nu.

Tänkte ta och snooza lite i sängen innan Mika ringer och säger att han är påväg hem, är rätt trött efter dagens äventyrande.


Höres kanske lite senare *waves*

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards