Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Alexandra Persson - 30 augusti 2013 21:00

Ja då var jobbveckan slut och jag har precis avslutat den sista intervjun som jag gjort.

Lite lagom trött och jag sitter just nu i valet och kvalet om jag ska ta mig till sängen och läsa en stund innan jag somnar eller spela lite minecraft.


Stort sadface eftersom jag kollat fel på månad och the mentalist börjar ju inte alls som jag sett igår utan om en månad :< Så jag har typ ingen underhållning kväll. Mika är iväg på Ersboda och spelar med resten av killarna.


Nåväl imorgon så är det inflyttnings/födelsedagsfest hos Viktor och Ida, det kommer bli en toppendag - jag känner det!

Dagen börjar dock med EM i fälttävlan, hoppas så klart på stora svenska framgångar. På tal om häst så ser jag sjukt mycket fram emot tisdag! Fick höra att min chef rider i samma stall - det var rätt kul att det undgått mig ^^

Åhh bara jag kommer ihåg något bra knep för öppnorna och slutorna så ska det nog gå vägen. (om ni har några bra tips så är dom varmt välkommna nu - höger och vänster är verkligen inte min grej xD )


Kul att jag är nervös men det kanske man ska vara efter att inte suttit på hästryggen senaste 3 åren.

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards