Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

Work work!

Av Alexandra Persson - 9 augusti 2013 21:21

Har hunnit med en hel del nu i veckan, onsdag var det Nolia med Umeå Fashion Week och Art&Eco på schemat!

Hade jättekul även om det var mycket att göra inför och även efter.

Torsdag så var det jobb till 09.30-13.00 i montern, vidare till jobbet och sen jobba till 17 innan jag åkte hem och lagade wok - vilket blev supergott, men för omväxlings skull hade jag ris och inte nudlar. Åh och jag och Mika kollade klart på Gundam Seed i torsdags också! Awesome serie är awesome!


Idag fredag blev det också lite monterjobb, sen ut till Baggböle Herrgård för första gången och lite jobb där ute inför konferensen som kommer att vara nästa vecka i Piteå! Cyklade hem till Nydalahöjd i ett riktigt blåsigt väder, värmde lite mat och sen invigde jag badkaret i nya lägenheten tillsammans med ett glas Xanté (ska ju faktiskt jobba hela helgen också så att öppna en vinflaska fanns inte direkt på kartan :P )

Har precis gjort allt som jag behöver för dagen, så nu tänkte jag bege mig till sängen och ta reda på mitt smink som ska sorteras in i min nya förvaringslåda innan jag går och sover!


#Nolia #StoraNolia #UmeåFashionWeek #UmeaFashionWeek #Matlagning #Wok #Gundam #GundamSeed #BaggböleHerrgård #Xanté #Sova #Sömn #Fredag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Persson - 10 januari 2016 21:14

Idag har vi sovit länge och sen på eftermiddagen drog vi iväg och handlade. Vi var på jakt efter en spole till symaskinen och tavelramshyllor. Vi kom hem med tavelramshyllor, en pedalhink till toan uppe, en ny matta, 2 nya lampor, en löpare, middag (...

Av Alexandra Persson - 5 januari 2016 21:59

Ja nästan ett år har gått sedan jag bloggade sist. Mest för att jag inte haft ork eller lust. Mycket har däremot hänt under 2015, och den främsta anledningen till att jag skriver här är för att jag håller mig på instagram ( @modelalexandrapersson )...

Av Alexandra Persson - 18 januari 2015 23:36

Ibland blir inte livet som man vill. Mitt liv blev verkligen inte som jag planerat de senaste 6 månaderna.   Vi kan väl ta det från vart vi är just nu; sjukskriven på 100% tills jag mår bättre. Många dagar har sedan början av december bestått a...

Av Alexandra Persson - 20 augusti 2014 22:13

Innan stadsbiblioteket bestämde sig för att flytta ut alla böcker så hann jag med att låna ett gäng. Blandat med hästböcker, träningsböcker och dvder samt en designbok. Känner att jag har hamnat i en sådan där "bokmals"fas igen så hoppas att de som j...

Av Alexandra Persson - 18 augusti 2014 22:04

Jag vet, det är väldigt sporadiskt nu. Jag har egentligen inte så mycket nytt att skriva om heller. Jobb jobb och en Mika som är i Finland. Jag har - helt ärligt- ganska tråkigt. Det här med att Mika inte är hemma är jäääääättetråkigt :P   Hopp...

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards